Tuesday, August 9, 2011

Uncle Choki! :)


Semalam mama dah pulang ke rumah dgn selamatnya. Alhamdulillah Thank you Allah :) Rindu sgt dgn mama kay hehe. So malam semalam all my siblings gather and had our iftar together :) Riuh rendah rumahku dgn kedatangn anak2 buah. Bersepah nya jangan cakap lah kan -,- I have 5 of them okay. itu pun kadang kadang tersasul sasul sebab salah panggil hehe. I have Luqman Aliah Ikhwan Wildan and Daneeqa. Umur dlm lingkungan 6 years to 1year old. So nice to have them shouting playing happily dgn maksu dia. I'm the maksu lahh! hehe :D

So bila dah terawih semua abang joe and bangah pun decided nak balik rumah masing2. Then tiba tiba Luqman and Aliah decided to sleep over at my house sebab nak tidur dgn Maksu dia. So we had a little sleep over yesterday. Both of them sgt adorable kay gaduh pun comel je hihi :D Kami tidur dekat my sister's room. much more spacious than my rooom :/ I bring Teddy & Bear, wajib lah kan sebab dorang anak anak i ceewah hahaha. Tapi luqman ambik bear and aliah ambik teddy. Dua2 suka gila and i left with nothing except bantal peluk je :(

Lepas tuuuuuuuuuuuuu, We had a skype session with MSR a.k.a Uncle Choki!

Luqman and Aliah panggil MSR, Uncle Choki tau tak hehehehe comel sangat! Siap mintak belanja choki-choki lagi hahaha :P Antara luqman and aliah, Luqman lagi banyak borak dgn uncle choki. Then skype buat hal pulak and the kids are sleepy. Esok pulak nak bangun for sahur. So terpaksa lah tidur...Last night was the most comel skype session i ever had with MSR hehehe. I love them so muchhhhh, Muahhhhh! :-*

No comments:

Post a Comment